Visa ett inlägg
  #3  
Gammal 2015-02-24, 12:52
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Boende på Andros

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Batsi är en mysig liten by och för ett par nätter på väg till Tinos så är den ok..

Men Chora är mer spännande och är inte badet och stranden det allra viktigaste så skulle jag rekommendera Chora. Tyvärr är det ju en bit dit från Gavrion och boendet är konstigt nog mycket dyrare där än i Batsi.
Lissi
Vi har kun passert (deler av) Batsi med buss, ble vel ikke veldig betatt av det jeg så, syntes det så litt "slitt" ut, men jeg har jo sett mange fine bilder her på Kalimera - og vet mange trives i godt i Batsi!

At stranden er fin har jeg også fått og sett info om, selv om jeg mener å huske (kan ta feil) at du, Lissi, syntes stranden var "så der"

Det jeg vil fram til er at det ikke er noen grunn til å velge bort Chora pga strendene, dvs om man ønsker "Naxos kvalitet"..., så er det ikke det der...

Men det er strender på begge sider av Chora, tett på byen, og de er etter min mening bra

At det ikke er så enkelt å finne riktig billige steder å bo stemmer, men de finnes nok.
Vi betalte 40 euro i beg av sept 2010, og min erfaring er at prisene på studios/rom ikke har steget de siste årene.

Ja, det er et stykke fra Gavrio,, ca en time om jeg husker riktig, det er en fin tur fordi man får et godt inntrykk av Andros' vakre natur

Og, selv om vi, pga " alt for mange favorittøyer "problemet" , ikke har kommet oss tilbake til Andros, stortrivdes vi i Chora
Svara med citat