Visa ett inlägg
  #171  
Gammal 2013-07-31, 18:19
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Sthlm/järfälla
Inlägg: 1 795
Standard Sv: På fyra hjul tur o retur till Kreta

Hihi ja den här förskolläraren och dess make är också allergiska mot skrik skrän tjat och "ohyffs" och gör således sitt bästa för att förhindra sådant beteende , lite blandat resultat men för det mesta så får vi känna oss stolta över de små i sällskapet - alla även vuxna har ju bra och mindre bra stunder !

Svårt att sålla bästa / sämsta på resan - har varit så oerhört varierade intryck , känner mig nöjd med blandningen av kultur bad sol och naturupplevelser - de flesta "transport-sträckor" har också varit över förväntan bra ! Ligurien och klippbaden var fantastiskt och så vackert , resan genom Österrike likaså... De medeltida städerna utmed Romatishe strasse var spännande både för stora och små för att inte tala om slottet i fyssen... Älskar lugnet på södra Kreta , där fann vi ny energi... Verona ... Vilken stad... Och det antika peleponessos... Oj listan blir lång... Är imponerad över hur lätt och smidigt alla transporter gick och att komma på båtarna , hade förväntat mig lite av "skorvar" men båtarna mellan Italien och Grekland var över all förväntan , som en liten minikryssning / semester i sig. Framför allt förundras jag över hur väl vi funkar ihop alla fyra och hur vi inte bara "står ut " med varandra utan verkligen funkar i vått och torrt , kärlek !
Svara med citat