Visa ett inlägg
  #18  
Gammal 2019-01-23, 22:56
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Rhodos/Karpathos april 2019

Citat:
Ursprungligen postat av Mikke Visa inlägg
En del kastar ihop packningen raskt, andra håller på hur länge som helst,ändå glömmer jag en del grejer varje gång. Hur gör ni?? Fast pass, kreditkort, öronproppar och böcker glömmer jag förstås ALDRIG....
mvh,
Mikke
Visst är vi olika när det gäller packning. Jag försöker att vara disciplinerad och i god tid kolla att pass och försäkringsintyg är på plats och giltigt, och att en del viktiga klädesplagg är tvättade och på plats. Men ... den faktiska packningen har jag alltid haft svårt att göra i god tid. Många kan förbereda flera dagar i förväg. Jag kan liksom inte mobilisera den rätta känslan att göra så.

Om vi ska med ett flyg med avgång tidig morgon (vilket vi gillar) så blir det alltid så (trots bättre föresatser) att jag sista timmarna före midnatt står och stuvar ner det jag ska ha med mig. Sen försöker jag att sova en stund, med uselt resultat, för att efter några sömnlösa timmar stiga upp och trots dålig sömn känna mig jätteglad inför resan. Det blir ett långt dygn som hittills alltid resulterat i uppskattad tidig ankomst till resmålet.

Masse
Svara med citat