Visa ett inlägg
  #5  
Gammal 2022-07-07, 14:24
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 680
Standard Sv: Ett icke resebrev

Oj, va mkt strul. Men skönt att det löste sig till sist. Det blir ju säkert ett minne att se tillbaka på och skratta åt.

Det där med att betala till amerikanska bolag känner jag igen. Vi skulle betala till Evolve, men det var lögn i h-e att det funkade. Jag fick sitta en timme med en trevlig amerikanska som kallade mig sir hela tiden (jag är ju inte ens adlig), men till sist ordnade det upp sig och betalningen gick igenom. Men via webben var det kört. Det var kanske samma problem som för er?

Apropå hyrbil, så hyrde vi en folkabuss i Italien en gång och biluthyraren var mycket noga med att anteckna varenda liten buckla och repa i uthyrningspappren. Naturligtvis lyckades jag ju göra en liten buckla i stänkskärmen, när en stolpe inte syntes vid en p-plats.
Attans tänkte jag och hoppades att bucklan uppstått på en plats där han redan hade noterat. Då ser jag plötsligt att det är jag som har ORGINALET! Det vara bara att plocka fram en bläckpenna och göra en liten notering på utvald plats i pappren.
Han gjorde samma grundliga koll vid återlämningen och hade inget att anmärka på

/Netwolf
Svara med citat