Visa ett inlägg
  #2  
Gammal 2017-03-26, 14:56
Fajotta Fajotta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 518
Standard Sv: Resa till Thassos

Vi var i Limenaria i somras i augusti och hade det toppen! Men så gillar vi inte nattklubbar och partyliv. Med detta sagt var det absolut inte dött på kvällen. På grund av att jag går dåligt eftersom jag har svår artros i knäna var vi bara på stranden vid vårt hotell (Limenaria beach hotel). Där var det jättefin sandstrand och bara lite vågor. Perfekt!! Och vi hade aldrig under 27 grader i vattnet eller 28 grader i skuggan utan oftast mer (Både i havet och luften). Dock var det just där stenigt på havsbotten så vi köpte badskor. Men det var toppen med dem! Vi åkte även till grannbyn Potos (fyra kilometer tror jag) och stranden där var fantastisk och inga stenar. Det finns en strand till minst i Limenaria och vet inte hur det är med stenar där, tror det är mindre där. Men vi trivdes så bra på vår strand att vi inte brydde oss att undersöka eftersom jag hade problem att gå dit, även om det är en strunt-sträcka för ska alla utan knäproblem! Och någon geting såg vi inte på hela veckan - dock blev jag myggbiten
Svara med citat