Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2021-09-14, 22:44
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2015
Ort: Jönköping
Inlägg: 3 739
Standard En omöjlig ekvation?

Jag vägde nyss min megastora resväska.
En riktigt bra en. Har varit med på många greklandsresor och billig var den. Runt 6-700 på Biltema. Helt tom vägde den 4,76 kg.
Den har vad jag kallar "draghjul". Man måste luta den för att få den att rulla med. Den har verkligen fått luta, ja dutta marken med handtaget ibland när man har tappat taget. Störst väska=du får ta det mesta!
Under åren har den blivit liite, bara liite tilltufsad i hörnen men annars fräsch.
Jag har varit sugen ett tag på en såndär med hårt skal, rullhjul i plant läge, om ni förstår och inte en svarting!! Gärna neongrön..eller orange!
Idag mötte jag DEN!! En ljusgul! Åhh! Kärlek💙
2,71 kg!!! Trevlig tjej i butiken, som man är som säljare😁 Attans vad det påverkar..som den säljare jag själv är så blev jag övertygad..
Men jag vååågade inte..jag köpte den inte!! Jag blev så nojjig! "Det var det året som hon bytte till en annan resväska som allt hände😱"..typ.
Min älskade väska.. Vad är 2 kilo?! Jo iof om jag själv hade gått ner 2 kilo innan avgång hade jag blivit överlycklig i min bikinin!
Äh..bara att skippa allt det där oanvända som man alltid packar med ifall, ifall och inte använder.
Vi kör ett år till 💼!
/ Kajja

Senast redigerad av Kajja den 2021-09-14 klockan 23:11.
Svara med citat