Visa ett inlägg
  #42  
Gammal 2011-11-23, 08:12
Blueseas avatar
Bluesea Bluesea är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Inlägg: 397
Standard Sv: Ni som flyger med med Ryan Air ...

Vi upplever det så här:

- Vi har betalat mellan 1 och 250 kronor per person. Finns inget annat flygbolag som kommer i närheten av det.
- När vi köpt prioriterad ombordstigning, har det fungerat utan problem. Vi släpptes på 10 minuter före de andra och hittade alltså platserna vi ville ha. Och det är ju så det ska funka, eller hur?
- Att stolsryggarna inte går att fälla är inget problem på kortare resor. Dessutom är det gott om plats för benen.
- Att det inte finns stolsfickor ser jag inte som en anledning att inte välja Ryanair.
- Ryanir kommer mycket riktigt nästan alltid i tid.
-Jag klarar mig några timmar utan mat och dryck.
- Tycker inte kabinpersonalen var måna om sitt utseende, men de vill gärna kränga lotter mm. Bara att strunta i det.
- Att Lidl har sponsrat har jag inte hört förut. Något problem med det skulle jag inte ha i så fall.
- Att man måste checka ut bagaget om man fortsätter med annat plan stämmer. Men det spelar ingen roll om man bara har handbagage (max 10 kg) eller om man bara flyger utan byte.

Vår slutsats:
- Det finns anledningar till att det är ett lågprisbolag, men vill man åka billigt och punktligt mellan två orter och klarar sig med 10 kg handbagage, kan man gott välja Ryanair.
Svara med citat