Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2007-07-23, 22:31
Birgitta63s avatar
Birgitta63 Birgitta63 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Ort: Sjöbo
Inlägg: 1 452
Standard Semester förstörd.

Nyss hemkommen efter 1v i Kato stalos Mare. En efterlängtad resa som slutade i kaos. Det började med att flyget ner var för det första 3 tim försenat. Min dotter och jag fick ej sitta tillsammans. Premiärflygning för min dotter. Blev avsläppta utanför hotellet (Kato stalos Mare) fick själv slita ut väskor och tillhörigheter ur bussen. Trampade i surt rännstensvatten och fick kläderna förstörda. Dåligt bemötande från hotellvärden, safteyboxen blev fixad efter 3dagar. Fick ha pass, pengar, biljetter, mobiler, kamera + allt annat släpande med oss innan han fick tummarna loss ur %&#¤¤¤% och fixa detta. Mycket tveksamt om vi skulle bo på samma hotell igen. Skadade mej i poolen(skitig) på en vass kant och fick tillbringa våra sista dagarna pendlande mellan läkare och sjukhus efter att jag hade fått en infektion. Detta ledde också till att jag blev dålig i mitt andra ben. Misstänkt propp. Länge var det tveksamt om jag kunde följa med på hemresedagen pga. av detta. Jag fick en injektion i magen för att motverka proppbildning. Dagarna innan blev vår dotter sjuk i misstänkt halsfluss. Följden av detta var att det blev både en dyr semester med sjukbesök och mediciner och transporter både hit och dit + en hel dags efterföljande sjukhusvistelse i Sverige efter vår hemskomst. Ett råd: kolla upp att ni har rätt försäkringsskydd + alla papper i ordning innan ni reser. Det underlättar vid alla sjukbesök. +spara alla kvitto från läkare och apotek detta underlättar sedan vid fortsatt jobb hemma med ersättning.