Visa ett inlägg
  #39  
Gammal 2008-08-30, 16:04
Hannah Hannah är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Inlägg: 25
Standard Sv: Kraftigt jordskalv på Rhodos

Citat:
Ursprungligen postat av Themis Visa inlägg
De officiella uppgifterna säger 6,4, vilket räcker bra nog.
Pratade idag med en kompis som lyckades med att mer eller mindre sova sig igenom alltihop, i Ialyssos. "Vi var väldigt trötta"...
De två som låg i sovrummet trodde att den tredje var i köket och diskade..och den tredje, som sov i "vardagsrummet" trodde att någon var ute och körde en lövblåsare??
Hahahahah... Det fanns väl inga lövblåsare där?


När vi var på hotellet jag och min familj så hörde vi några som trodde att det var ett plan som hade kraschat in i hotellet
Eftersom planen flyger väldigt lågt över oss... Men för oss först så försvann elen så vi inte kunde se något så vi fick gå i mörkret och borsta tänderna och så. Och farsan gick och var sur och klagade där nere i receptionen. Eftersom det var bara vissa som elen hade gått hos och det har hänt tidigare för oss... Vi var över 3 timmar utan el vad jag vet. Sedan vaknade jag av att farsan kom in och tvn slog på och elen. Några timmar senare så vaknade jag av att folk skrek och sprang fram och tillbaka över mig. Och farsan och morsan var vakna och pratade högt. Jag vaknade av att det skakade så jag satt i sängen ett tag innan jag tog mig upp. Då fick jag hålla mig i saker utan att ramla på golvet. Ärligt talat var jag knappt rädd eftersom jag trodde nästan att det var en dröm allt. En ovanligt riktig dröm sedan så nypte jag mig i armen och märkte att det inte alls var en dröm. OMG! Sedan gick elen överallt igen så de i matsalen var sura och personalen och allt var oroliga.
Svara med citat