Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2014-02-24, 13:19
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard till Karpathos april 2014

...igår så spanade jag ( som vanligt) efter biljett till Grekland, och så hamnade jag på en ny s.k samlingssajt och plötsligt hittade jag en biljett med SAS från Göteborg till Rhodos 19 april för 1502 SEK....Så jag slog till,förstås.... Att jag landar lokal tid 22.15 får väl greja sej och Dimitris på Mango brukar lägga nyckeln till rummet nånstans där jag hittar den....Eller också får jag den av hans farsa.... Lite lyxigt att flyga 12.40, vanligtvis flygs det mot Grekland väldigt tidigt på morronkulan.....
Bara på kul så kollade jag på SAS hemsida och där var samma resa flera hundra dyrare, så hur priserna på resor funkar, fattar jag inte, haha....
Andreas Diakdidis (Zephyros & Garden Villa) berättade igår att frugan Maria kommer hem från Cypern me tvillingarna, samt att Chronis håller på att bestämma sej för en ny kock till Pelagos....Det är en hel drös som anmält intresse,så nu svettas väl Chroni över alla CV som han måste läsa...
Dessutom verkar det som om (peppar,peppar...) det blir nya dörrar på Pelagos toalettavdelning, och om lyckan ler mot mej så sitter de nya dörrarna där när jag kommer, så att jag kan omedelbums sätta igång och måla dom blåa....Sen hoppas jag att vi kan uppgradera toalettstandarden på Pelagos, fast hur lämnar jag åt er fantasi....
Mikke
Svara med citat