Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2011-11-10, 17:56
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Vill ha tips på en bra rutt

Hej alla som gillar de Saroniska öarna.
Inför sommaren 2012 med 20 dagar till förfogande har maken och jag några alternativa rutter och vi vill inte boka något i förväg och vill inte bestämma oss för vilken rutt det blir förrän vi står utanför ankomsthallen på flygplatsen och känner efter....Evia/Skyros? eller LÅNG båtresa till Kos eller Rhodos för öarna däromkring...eller båt till Småkykladerna, ELLER ALLA ÖAR I SARONISKA BUKTEN...? Alternativen är många och info om alla ev rutter ska vi ha med oss.

Agistri har jag varit på 14 dagar år 2000 och då gjordes dagsbesök till Egina, samt båtturer som ledde till Hydra och Poros för endast några timmars stopp. Om man nu har 20 dagar på sig och vill "göra " alla öar inkl Salamina vilken ordning är då bäst?? Ni som kan denna ögrupp vill ni tipsa? Gärna tips på ev bra boende att leta upp vid ankomst till resp ö. (Agistri vet jag nog redan
boende, men de andra öarna) Vi kommer till första stoppet en söndagskväll och tänker inte byta ö till ett veckoslut och slåss med alla Atenare om boende.

Jag blir jätteglad för tips från er som kan denna ögrupp bra!
En ögrupp som nog är lite för lite uppskattad tror jag...Jag gillade allt jag såg år 2000.

Lissi- ute i god tid med det stora nöjet att planera.
Svara med citat