Visa ett inlägg
  #34  
Gammal 2014-06-29, 16:22
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Aldrig mer Bella Vista i Batsi

Citat:
Ursprungligen postat av Admirala Visa inlägg
Det eneste jeg skal kommentere i denne tråden er dette For resten kan jeg ikke uttale meg om.

Men altså, at kranvannet forsvinner en time eller ti er så vanlig i Hellas at folk flest tar det med et skuldertrekk. Og med folk flest mener jeg grekere, vi snakker jo om Hellas, eller hva
Rørene er ofte gamle og utdaterte, de sprekker kanskje pga for høyt vanntrykk, et lite jordskjelv eller tilsynelatende uten grunn. Og det er ingen målere som viser hvor skaden er, så det må ofte graves mange hull for å finne det skadde røret. Derfor er kan det også være umulig å si hvor lang tid reparasjonen tar. Og så er jo ikke grekerne så sykt opptatt av tid heller, da.

Nå vet jeg selvsagt ikke det spøtt om hva som var skaden, eller skadeomfanget her, så dette bare til generell opplysning.
Det er fint med generell info, Admirala

Og, de kan jo bare trekke på skuldrene "Ti ta kanoume"
M e n når man leier ut rom synes jeg det å informere gjestene, og i dette tilfellet, fortelle om denne vannkrana er noe Yannis ( og evt andre utleiere) både kan og skal gjøre.
Synes ikke du?

Turister flest vet vel ikke at det er s å vanlig at vannet forsvinner i timesvis på denne måten i Hellas
Jeg har tilsammen tilbrakt mer enn 2 år i Hellas, har nok vært heldig, for bortsett i fra varierende trykk i dusjen har vi ikke manglet vann noe sted
Svara med citat