Visa ett inlägg
  #33  
Gammal 2014-06-29, 14:08
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Sv: Aldrig mer Bella Vista i Batsi

Citat:
Ursprungligen postat av evawic Visa inlägg
Vi var tex helt utan vatten en morgon och det fortsatte så under resten av dagen. Vi kunde själva se att hantverkare jobbade med rören i marken. Efter några timmar frågade vi Yannis som stod och pratade utanför om han visste hur länge avbrottet skulle vara. Han ryckte på axlarna och svarade att det var inte bara hans hus som var utan vatten.
Det eneste jeg skal kommentere i denne tråden er dette For resten kan jeg ikke uttale meg om.

Men altså, at kranvannet forsvinner en time eller ti er så vanlig i Hellas at folk flest tar det med et skuldertrekk. Og med folk flest mener jeg grekere, vi snakker jo om Hellas, eller hva
Rørene er ofte gamle og utdaterte, de sprekker kanskje pga for høyt vanntrykk, et lite jordskjelv eller tilsynelatende uten grunn. Og det er ingen målere som viser hvor skaden er, så det må ofte graves mange hull for å finne det skadde røret. Derfor er kan det også være umulig å si hvor lang tid reparasjonen tar. Og så er jo ikke grekerne så sykt opptatt av tid heller, da.

Nå vet jeg selvsagt ikke det spøtt om hva som var skaden, eller skadeomfanget her, så dette bare til generell opplysning.
Svara med citat