Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2019-09-26, 08:08
simetras avatar
simetra simetra är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 2 145
Standard Sv: Nya utflyktsmöjligheter

Citat:
Ursprungligen postat av karinafp Visa inlägg
Inga båtutflykter fanns heller. Men nu har det hänt något. För sent för oss, dock ...

Här är meddelandet från Kostas Sakellaris:

We are pleased to inform you... Also on Sunday, day trips with the boat Lady A.K.
Låter bra det

Åkte med den andra båten då för några år sen, ja, det är en historia för sig som jag varken vill eller vågar berätta allt om med hänsyn av en viss person många av er Tilosfrälsta känner, så jag avstår vissa delar.

Men de som pratade mest och högst på denna båtfärd som gick ett varv runt Tilos med solen i ögonen och vatten som sköljde in över båten, alltså viss sjögång (det sista inte mig emot då jag inte är så känslig för det) var de som sedan hängde över relingen och inte mådde något vidare... Fanns inte ett enda tillfälle man vågade ta fram kamera eller mobil med risk för att förstöra den, så snopet nog har jag inga bilder från denna båtfärd.

Stannade till vid en strand (har glömt namn) för bad och lunch, 50 € gick det hela på, säkert dyrare idag.

Men det blev i alla fall en minnesvärd (beroende på hur man tolkar det) dag på sjön kan jag säga
Svara med citat