Visa ett inlägg
  #19  
Gammal 2021-09-05, 19:22
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 849
Standard Sv: Mot Arlanda …

[QUOTE=sjöborren;441671]Maji! Minnet är bra men kort. Påminn mig mer om den trevliga kvällen. Den 20 oktober är vi troligen hemma i Sverige. Det är säkert fint här på Tilos i oktober, men tänk på att många tavernor har stängt ner vid den tiden.

😂 ja det är samma här! Jag tittade i min almanacka från 2019 och såg att vi kommit till Tilos från Chalki 17/10 och den 19/10 satt vi på torget med ”en gäng trevliga svenskar och norrmän” Det var du och din man som ”bjöd in oss” till ert bord Själv hamnade jag jämte Anki som berättade att hon och maken hade ett hus där och bodde på Tilos längre perioder Vad jag förstår så känner ni varandra väl Jag och Anki har båda visade det sig växt upp i samma stadsdel i Göteborg och hade mycket att prata om Din och min ”gube” satt jämte varandra Tyvärr blev det inga foton tagna men jag minns det som en trevlig kväll Jag tror att det var er sista kväll på Tilos Själva stannade vi till den 24/10 och då var det tillräckligt med tavernor öppna för oss kom Kritikos att bli en favorit
Det kan vara så att det inte är lika många öppna tavernor i år men det räcker med en för oss😉 Omonia t.ex
Ha det nu riktigt skönt på fina Tilos
//maji
Svara med citat