Visa ett inlägg
  #69  
Gammal 2014-06-14, 13:43
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Tio öar på tre veckor

Tyvärr är det snart dags att lämna Antiparos. Jag har verkligen trivts bra här, så bra att jag inte vill åka härifrån, trots att Amorgos är nästa ö. Under den korta tid som jag har varit här har Antiparos vuxit som ö. Jag vet inte vad som har hänt, men jag lägger Antiparos som en av favoriterna. Jag har bott otroligt bra på Kouros Village. Ett av de trevligaste ställena jag har bott på faktiskt. Bra rum, god frukost, underbart läge, trevligare ägare, bra priser och Vassilis spelar fantastisk musik. Finns inget att klaga på, allt är perfekt.



Utsikten är det inget fel på heller. Igår var det fullmåne dessutom.

Idag har jag gått runt i närområdet och fotograferat. Finns massor att plåta. Jag har även varit vid våtmarkerna och tittat på fåglar. Inga nya kryss idag dock. Jag råkade gå för långt ut i våtmarken och hamnade i gyttja.



Klafs klafs.

Men det var bara tre meter till stranden så jag kunde vaska av både fötter och sandaler där.



Närmare ett dopp än så har jag inte kommit ännu.

Nu sitter jag på altanen och skriver. Fick behålla rummet tills jag åker till Paros ikväll. Där ska jag äta middag och titta på fotboll innan jag äntrar färjan till Amorgos. Ha det gott, jag hör av mig från paradiset.
Svara med citat