Visa ett inlägg
  #18  
Gammal 2018-04-17, 22:45
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Saknar mitt kalimera

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Ni får ha i åtanke att det sedan tre år tillbaka inte går att bli medlem i forumet, och ändå är det aktivitet. Det är ett gott betyg till alla er som fortfarande hänger här. Tilläggas ska att det är fler ”läsare” nu än vad det var för några år sedan. Alltså sådana som inte är medlemmar men som läser inlägg.

-------------------------------------------

I stället lägger jag den mesta tiden på att uppdatera Kalimera. Alla nyheter läggs ut på förstasidan, om ni kanske har missat det. Tack vare fokus på innehåll har Kalimera som hemsida fler läsare än vad vi någonsin har haft, och det är förstås väldigt kul!
Janne! Vi är många Kalimerianer som är smärtsamt medvetna om det elände som någon/några hackers utsatte Kalimera och därmed både dig och oss för. Du har gjort ett hästjobb med att återställa de flesta av de fina funktioner på sajten som vi sedan så länge varit vana vid. Det är vi mycket glada för, och det betyder helt säkert väldigt mycket för den fortsatta överlevnaden. Skönt!

Dock känner jag nyfikenhet över hur läget är med det fortsatta säkerhetsarbetet för forumet. Har all respekt för svårigheterna som finns med att förhindra attacker från dem som gett sig attan på att förstöra. Men undrar ändå, ser du i nuläget någon väg till lösning som kan göra det möjligt att i framtiden släppa in nya medlemmar? Jag tror nämligen dels att det finns en hyfsat stor potential i att få många nya intresserade medlemmar, och dels tror jag att det är viktigt för forumet på riktigt lång sikt.

Men .... tills att det blir möjligt så är vi några stycken som kommer att hänga i så gott vi kan!

-----------------------------------------

Jo tack! Jag har noterat att du uppdaterar Kalimera med många trevliga återkopplingar och nyheter. Det saknas verkligen inte inspiration och tips till nya resmål och längtan till Grekland. Önskelistan över nya resmål bara växer och växer!

Masse
Svara med citat