Ämne: Tipota
Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2012-06-07, 11:09
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Sv: Tipota

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Idag tror jag att kamakin framför allt oftare är en sex-missbrukare men förr var det som du beskriver det. Alla vi som började resa till Grekland redan för 30-35 år sedan har träffat ett antal som vi av varierad grad klarat att hålla oss borta från. En del var servitörer på en taverna men en av de mest envetna för min personliga del drev en bokhandel.

Eva
Ja, servitørene hadde jo enkel tilgang til markedet, for å si det slik

Jeg har ingen grunn til å tro at dagens kamaki er sex-misbrukere, men det kommer jo an på hva du legger i ordet. Men de er nok mer interessert i sex enn et fast forhold, de fleste av dem, uten at jeg kan se noe galt i det.

Jeg intervjuet også noen som drev med kamaki nå, og de ga som årsak at de likte jakten og spenningen og nettopp uforpliktende sex. En av dem sa faktisk at han var blitt "ødelagt" av det, i den forstand at selv om han i bunn og grunn ønsket et fast forhold, mente han at han aldri ville klare det, og til slutt ville såre jenta med å være utro.
Nafplio er så liten og gjennomsiktig, at jeg nok hadde visst om det var utpreget misbruk med i bildet. En av disse kamakiene har senere blitt en god venn (helt platonisk, må jeg legge til), og han er iallfall ingen sex-misbruker på noe vis.