Visa ett inlägg
  #57  
Gammal 2019-07-21, 10:19
simetras avatar
simetra simetra är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 2 145
Standard Sv: Saknar mitt kalimera

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Varför kan vi inte få tillbaka vårat Kalimera....med foto tävlingar mm....saknar verkligen den gemneskapen vi hade.

Facebook är ingen gemenskap i mina ögon
Jag känner som du, det var så roligt med dessa återkommande lite opretentiösa fototävlingar som jag följde och röstade på långt innan jag blev medlem. Även resebreven i dess dåvarande form samlat på ett ställe var också en av höjdpunkterna här på Kalimera men när jag skrev något inlägg om det fick jag inget medhåll alls av någon här på Kalimera

Det är nya tider nu med facebook både på gott och ont , tycker jag. Är med i några intressegrupper, helt ok och ofta mycket respons vilket inte alltid är fallet här på forumet. En förklaring kan ju vara den lilla bråkdel aktiva medlemmar av hela 11 185 registrerade medlemmar. Man undrar ju var alla tagit vägen förutom de som själv valt att lämna forumet. De hänger nog på facebook istället.

Vad gäller Forum Kalimera på fb gjorde jag några försök hösten -16 att gå med. Väntade och väntade men blev aldrig insläppt (?) sedan visade det sig att jag blivit blockerad, jättekonstigt så ingen positiv upplevelse alls av det forumet!
Svara med citat