Visa ett inlägg
  #59  
Gammal 2019-07-21, 13:57
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Saknar mitt kalimera

Att det inte går att registrera nya medlemmar beror som sagt på att forumet hackades 2016. Samtidigt var jag långtidssjuk och skulle helst inte sitta framför en skärm, men var tvungen att göra det för att lösa problemet med hackandet. Vilket hade den biverkningen att jag blev ännu sjukare. Då bestämde jag mig för att sluta med bland annat resebrev och fototävlingar, jag hade helt enkelt ingen ork att hålla på med sådant. Dessutom hade intresset för resebrev och fototävlingar sjunkit markant.

Facebook har tagit över och hade gjort så i vilket fall som helst. Många på FB är med i massor med grupper, vissa är med i fler än 100, och då hinner man inte med forum också, och det gäller inte bara detta forum.

Jag håller helt med om att gemenskapen här är mycket trevligare än på FB. Inläggen på FB lever ett dygn medan inlägg här lever vidare ända tills den dag forumet läggs ner. Här kan man svara på inlägg i lugn och ro, och även långt efter inläggen har skrivits. Även om det inte är många som skriver längre är det många som läser. Extra plus för den goda stämningen, för det är det inte alltid på FB.
Svara med citat