Visa ett inlägg
  #16  
Gammal 2007-07-28, 03:14
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 085
Standard Sv: Fredagen 27 juli

Tänkte på dig i förrgår och konstaterade att jag saknade dina dagliga rapporter. Men det var skönt att höra att flytten gick bra och jag ser fram mot fortsatt rapportering...

När du varvat ner i din nya lägenhet. Väntar för övrigt ivrigt på de två artiklarna du skrivit! Jag är nyfig!!!!

Jag tycker om att läsa om dina "äventyr" och jag anser inte att du utlämnar någon förutom dig själv. Vilket är ditt val. Och egentligen utlämnar du inte dig själv heller, eftersom du inte hittar på några dumheter... Du bara myser omkring och jag blir riktigt avundsjuk....

De mail eller PM du fått som är av mindre trevlig art föreslår jag att du skickar vidare till någon av Moderatorerna här, så de kan se vem/vilka som är otrevliga. Även mailen har en IP-adress som kan kollas mot Kalimeras databas. Som du vet, he he he he.... Det kanske är en eller annan som behöver en åthutning? Eller avhyvling?

Inte ens jag har fått otrevliga privata meddelanden trots att jag varit med på Kalimera sedan 2001 och ibland varit tämligen kontroversiell... Jag tror inte någon vågat...!

Bättre stämma i bäcken än i ån...

Peter