Visa ett inlägg
  #73  
Gammal 2017-01-05, 22:50
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Det blev Leros!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
"Kära Örebroare!"

Masse gillar inte er stad HAHA

Lissi
(Har inte sett det här inlägget tidigare)

Ja du Lissi, det blev plötsligt väldigt hastigt men inte lustigt när du skulle lämna forumet. Jag vill påstå att den här slutsatsen också blev alltför hastig och alls inte lustig.

Det var, som ni vet som läst min tråd om Leros, vårt första besök i Örebro. Och det begränsade sig till en ytterst trevlig taxichaufför som stängde taxamentern c:a en mil utanför stan, och som sedan tog oss till Centralstationen. Därifrån blev det sedan tåg till Göteborg. Det var hela vår erfarenhet av första besöket i Örebro.

Om man av det, och vad jag i övrigt har skrivit om Örebro, d v s ingenting, drar slutsatsen att jag inte gillar Örebro, ja då har man lite att jobba med när det gäller läsförståelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Mysofix Visa inlägg
Oj vad jag längtar tillbaka till Leros! Fast längtan efter nya öar är också stor. Ett dilemma som snart måste lösas. Kära besvär man har ....:-)
Välkommen i klubben! Att längta både efter nya öar och tillbaka till gamla favoriter, ja det är det ok som vi Kalimerianer har att bära!

Citat:
Ursprungligen postat av Aina Visa inlägg
Tack Masse för rapporter från Leros. Maken och jag ska dit i sommar. Han läste först om ön och sedan allt du skrivit och blev positivt inställd. Jag kan bara hålla med efter att jag också läst!

Hälsningar, Aina
Kul att jag kunnat inspirera. I sådana fall är man ju ofta lite orolig att man skapat förhoppningar som inte kan infrias. Dock är den oron minimal vad gäller Leros. Trevlig resa!

Masse, som längtar tillbaka!!!!
Svara med citat