Visa ett inlägg
  #25  
Gammal 2013-02-03, 15:31
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Antiparos 2013

Citat:
Ursprungligen postat av annelinen Visa inlägg
Förlåt MickeKöping att vi kapar tråden och pratar om Paros istället för Antiparos... Måste bara ställa en sista fråga till Ia och kari. Sen återgår vi till trådstarten!

Ia och Kari: Funderar faktiskt på Naxos (Prokopios) och Koufonissi som alternativ istället för Anti och Paros. Naoussa verkar jättefint men ja, vi gillar fiiina stränder och Piperi ser helt ok ut på bilden, men bättre finns ju inte alltför långt bort.

Är det Finikas som gäller på Koufonissi? Har aldrig varit där. Vi har som sagt en tvååring med oss och vill ha nära till fin strand.
For å ta det siste først, Finikas har "alltid" vært populært for (spesielt svenske) barnefamilier, men siden jeg heller ikke har besøkt Koufonissi på mange år (sist i 2004) kjenner jeg ikke "utviklingen", men strendene er nok like fine som før på Koufonissi

I Prokopios har jeg ikke vært, så hvor barnevennlig sted / strand det er der vet jeg ikke. Men for noen år siden booket jeg ferie for barnebarna m/foreldre i Ag. Anna, trodde det var veldig barnevennlig.
De likte seg og hadde en flott ferie, bodde på Angeliki (ovenfor Gorgona)
- men å gå til butikken og stranda var (nesten) en "risikosport" pga trafikken, minste barnebarnet var 3 år da.

Tilbake til Anti Paros, et norsk "ghetto", som Koufonissi kanskje er et svensk, så synes jeg babybeach er f o r barnevennlig, dvs for barn over I meter er den vel også kjedelig? - eller? - og foreldrene skal vel også ha et bad/bade sammen med barn(et)a?

Sifnos , og Kamari, synes jeg er et veldig bra reisemål med småbarn
stranda er egentlig altfor langgrunn der og, med likevel mye bedre for hele familien
- nå skal jeg ikke underslå at j e g liker hele ø y a Sifnos mye bedre enn enn jeg liker Naxos og Anti Paros
Svara med citat