Visa ett inlägg
  #7  
Gammal 2019-01-08, 11:03
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Er man i Ierapetra 2018, november

[QUOTE=Ylva A;414034]

Citat:
Ursprungligen postat av Ylva A Visa inlägg
Jag glömde berätta, att Ierapetra under hela månaden hade besök av Kari och Arne. Ett trevligt norskt par, som många känner igen genom många inlägg under åren. Vi träffades flera lördagar på en kafenio nära marknadsgatan, tillsammans med hela det internationella gäng, som brukar dyka upp där. Jag tror de har bytt från Paleochora till Ierapetra kommande novembermånader? Jag hoppas de berättar!
Hälsningar från / Jannis
(Så dette innlegget først i går kveld.....)

Hei, og takk for sist, de trivelige lørdagstreffene, Jan Erik & Ylva😊
Ia´s gode tips, at vi fikk være med på treffene deres, opplevelser/koselig samvær ellers med Ia, og Inge-Marie, bidro til at vi følte oss hjemme i Ierapetra!
Vi synes IERAPETRA er en flott by/stad å bo i på alle måter! At byen ikke lever av turisme merkes godt, levende by i lavsesong, rimelig og god mat på spisestedene bl.a
Vi har vært mange ggr på østre Kreta tidligere, men har aldri bodd i Ierapetra.
Da vi ville teste et alternativ til Paleochora i november 2018, ble Ierapetra valgt mest Pga klimaet, som vi visste var like bra, eller kanskje bedre!
Vi bodde så sentralt, og GODT, med orkesterplass til havet😍 noe vi som kommer fra innlandet prioriterer høyt, hadde sol fra soloppgang til sen ettermiddag på balkongen, deilig i november det☀️
Jeg vet jeg lovet å legge inn bilder og fortelle fra oppholdet vårt...og Ierapetra, og østre Kreta, fortjener virkelig «reklame»!
Hvor vi reiser i november neste år er ikke bestemt enda, har to gode alternativer og økonomi kan bli avgjørende....
Men hverdagen «slukte» oss da vi kom hjem..., jeg har ikke skrevet noe om våre 5 uker på Kreta på FB heller siden vi kom hjem....
Skal prøve å holde løftet mitt ☺️
Arne og jeg ønsker dere et fortsatt Riktig Godt Nytt År, Ylva og Jannis/Jan Erik❣️

Senast redigerad av kari den 2019-01-08 klockan 11:08.
Svara med citat