Visa ett inlägg
  #20  
Gammal 2016-04-03, 08:19
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 1 605
Standard Sv: Greklandsflytt med dubbelliv.

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
..precis så!
Jag älskar att ha flera resor bokade och KAN ju boka till bra pris oftast då jag är flexibel. Skulle sen inte någon av resorna bli av (vilket bara hänt en gång p g a dödsfall i släkten) så finns ju någon till på gång

Att som i år och förra året ha 4 resor till Grekland är guld ...och 2 till Spanien som också är favorit och en till Normandie. LYX

MEN vi lever 2 personer i förhållandevis liten lägenhet för vår ålder om man jämför med vänner i stora villor, vi bor billigt, har inget stort socialt liv eller skulder(mer än bostaden) att betala. Mina extrainkomster gör ju detta möjligt och att som pensionär i perioder jobba heltid på timma är GULD!!!!

Men jag gladde mig lika mycket förr åt den årliga 14-dagarsresan. Mer fanns inte pengar till, men DÅ drömde jag om det jag har nu.
Att sen, förhoppningsvis , få arbeta som volontär den 7:e av årets greklandsveckor är en ytterligare dimension.

Lissi
Ja du har ett härligt liv Lisa. Det är så roligt. Sen jag började skriva här så har jag börjat längta efter att gå i pension. Lite lustigt för då längtar man ju per automatik också efter att bli äldre. Det ena går ju liksom hand i hand med det andra.
Svara med citat