Ämne: Andros
Visa ett inlägg
  #6  
Gammal 2009-02-16, 21:48
Susies avatar
Susie Susie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Birkerød
Inlägg: 1 466
Standard Sv: Andros

Batsi er meget populær i weekenderne, hvor der kommer mange fra Athen, og stranden i byen bliver meget "crowded". Når det bliver mandag, så ånder der fred og ro igen.

Der er i Batsi en slags "værelses-mafia", hvor specielt en sortklædt kraftig dame er meget aggressiv. Hun holder gerne til ved stoppestedet ved det lille torv og nærmest overfalder folk, når de står af bussen.

To gange har jeg været på Andros, og jeg har boet hos Giorgos begge gange i slutningen af maj/begyndelsen af juni. Hvis du Googler Batsistudios kan du se stedet. Et par af mine venner har også boet der og bestilte på forhånd. De betalte efter min mening alt for meget, så det vil jeg ikke anbefale - med mindre I rejser i højsæsonen. Ellers ring, når I kommer frem.

Der er ca. 10 minutters gang til den store strand midt i byen. I modsat retning ca. 20-30 minutters gang fra byen, er der, hvor vejen ender en mindre strand med en hyggelig taverna med en dejlig udsigt og efter min mening lækker mad.

Som Ann-Kristin siger, så er det et "must" at leje bil. Der er mange smukke steder på Andros.
Svara med citat