Visa ett inlägg
  #25  
Gammal 2021-01-24, 23:40
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 303
Standard Sv: Kalimera mera

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Tack!

Forumet är Kalimeras själ om den behöver vi alla.
Instämmer med tidigare inlägg. Tack och lov att vi har detta och inte fejan (vilket jag ALDRIG använder även om jag har ett konto). Och självklart tack Janne o Camilla för att ni fortsätter att vårda vår fina sajt.

Självklart kommer det efter en sån här renovering att droppa in en hel del synpunkter och önskningar. Tror att det är värdefullt att få synpunkter från oss användare för att säkerställa förädling och ett långt och varaktigt liv för forumet.

För min del kan jag inte låta bli att citera en person som varit väldigt mycket viktigare i väldigt mycket viktigare sammanhang. Men ändå ..... jag kan väl få låna hans ord för detta mycket enklare sammanhang. .......

.... "I have a dream" ..... Tänk om/när vi åter kan välkomna nya medlemmar här på Kalimera. (Förstår att det är ett svårt önskemål. Kräver att hitta lösningar för att stoppa dem som vill förstöra.)

Men det skulle betyda så mycket, tror jag, för långsiktig fortlevnad för Kalimera. Det skulle också betyda mycket för oss som nu är medlemmar. Både nya och gamla frågor skulle komma. Och vem vet, kanske skulle det innebära att det ramlade in en och annan pinne i debattbrasan också! Skulle vara kul!

Masse
Svara med citat