Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2019-07-02, 14:07
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 276
Standard Sv: Frågor om Ikaria

Hej ryggsäck. Jag var tvungen att radera ditt inlägg eftersom bilden som du försökte kopiera in gjorde att databasen trött, och det gick inte att läsa inlägget. Det går inte att kopiera in bilder.

Jag sparade texten och här kommer ditt inlägg:

Kan inte låta bli att berätta om första gången vi var på Ikaria för cirka 15 år sedan, man och två av barnen som då var 12 och 15 år. Vi flög till Aten och eftersom flyget blivit inställt fick vi ta båten och var framme vid 4 på morgonen. Tog taxi över ön till Armenistis och blev avsläppta vid hamnen. Det var bäcksvart och vi la oss på var sin bänk och försökte sova ett par timmar. När vi vaknade till (drygt 24 timmar sen vi åkte hemifrån) kände jag att jag måste vara galen som utsätter familjen för detta

Vi hade inget förbokat och ingen aning om var vi skulle bo. Jag och dottern gick iväg för att leta boende. Tittade på några som inte kändes riktigt bra och kom till slut till Valeta Studios, gick in i rummet och kände att det var sådär men då öppnade ägarinnan dörrarna till uteplatsen och vi var helt sålda

Här stannade vi i 10 nätter och älskade stället! Många gånger har vi tänkt att åka tillbaka men det har kommit nya öar emellan. Men nu blev jag väldigt sugen på att åka dit igen
Svara med citat