Visa ett inlägg
  #4  
Gammal 2015-07-25, 14:20
Ingvild Ingvild är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Inlägg: 34
Standard Sv: Serifos i juli

Ja, det er nok naturlig å sammenlikne Sifnos og Serifos fordi de ligger så nær, men som flere har kommentert tidligere, er de veldig ulike og egner seg å kombinere hvis man ikke forventer det samme.

Under deler at tiden jeg bodde på pensionatet Medusa, var det fire italienska familier som kjente hverandre (tror jeg) som bodde i leilighetene, med og uten barn. Fin hverdagslig stemning: Spise frokost, finne ut hvilken strand man skal på, hvile på ettermiddagen, gå i butikken, se utover havet, ny dag... Tror det kan være en grunn til at noen kommer igjen år etter år; du trenger ikke planlegge mange utflukter, men gjøre det du pleier, lese bøker eller bare være sammen - hvis dere er flere i reisefølget. Ellers egner Serifos seg utmerket for alenetur.

Forstår at ikke alle liker øya, for den er ikke sånn umiddelbar vakker, men hvis du bor fint (med hage eller utsikt), finner man roen, tror jeg. Noen på forumet kommenterte tidligere at øyer der mange grekere kommer, slik som Serifos, ofte har den beste og billigste maten, men det er nok en sannhet med modifikasjoner. Serifos har andre kvaliteter.

Senast redigerad av Ingvild den 2015-07-25 klockan 14:32.
Svara med citat