Visa ett inlägg
  #48  
Gammal 2017-03-20, 22:24
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: ...mot Rhodos&Karpathos....

Citat:
Ursprungligen postat av Mikke Visa inlägg
Tack, Masse för inlägg angående böcker!
Men Amazon tillämpar icke combined postage, utan tar visst 3.99 GBP per bok, vilket kan va bra å veta...
Köper man några stycken böcker, så kostar ju frakten mycke mer än böckerna....Till skillnad mot de flesta bokhandlarna på Ebay. Jag surnade till på detta, och skrev och undrade till förlaget, och då skrev dom tibax å berättade att de vante dom som la på portot, utan Amazon....men så tillade dom med en blinkning, att dom även sålde på Ebay, och där satte dom portot...och tillämpade combined postage.
Mänga bäckar små.....;-)
Mvh,
Mikke
Jo men visst kan det kanske vara som du säger Mikke att man åker på ett porto per bok. Det har jag ingen aning om.

Men ..... om man nu gärna vill ha tag i boken Bitter Sea och det, enligt vad som tidigare skrevs, är tveksamt om den går att få tag i överhuvudtaget....., Ja då tycker jag nog att man kan svälja det här med portot.

1 dollar för boken och 4 för portot, det tycker jag kan kvitta. 5 dollar totalt för en bok som är svår att få tag i, det tycker jag är hyfsat ändå. Har inte kollat vad dollarn står i men såvitt jag förstår så är det en investering på mindre än 50-lappen.

Masse
Svara med citat