Visa ett inlägg
  #29  
Gammal 2016-09-21, 21:48
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Det blev Leros!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Håller med om att det är något speciellt med den där stranden (som egentligen inte är så bra om man tänker på vad den allmänna normen är för en bra strand), just att den är trevlig håller jag med om, och jag tycker till och med att den är mysig, om någon förstår vad jag menar.
Janne. Efter att ha läst vad du tidigare skrivit om Panteli och dess strand så har jag inte svävat i tvivelsmål om att vi båda tycker lika, dvs att vi gillar den här stranden. I mitt fall väldigt mycket.

Men när jag läser vad du skriver i parentesen här ovan så förstår jag faktiskt inte vad du menar. Därför blir jag så klart nyfiken. Vill du förklara? Och menar du verkligen att det finns en "allmän norm" för vad som är en bra strand. Jag lever i tron att det finns mycket som är subjektivt och individuellt. Vad som är en bra eller mysig strand skulle enligt mig vara ett sådant exempel.

Vill passa på att framföra en rykande färsk hälsning till dig från Dimitris på To Steki i Alinda. Återkom därifrån för en timma sedan efter en mycket trivsam middag där tillsammans med Sjöborren och Blåtrast.

Även den andre Dimitris, han den skallige uppe på backen, har fått ett besök. Var där i söndags kväll. Magnifik utsikt!

Masse
Svara med citat