Visa ett inlägg
  #79  
Gammal 2017-05-03, 10:42
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: ...mot Rhodos&Karpathos....

onsdag 3.5
Inatt, kl 01.45 soeau skakade saengen till, medans jag laeste....En liten jordbaevning, men inga efterskalv. Enligt bekanta sa lag epicentrum nanstans soder om grann-on Kassos och styrkan var visst 4.9 pa Richterskalan....
Senare peau morron vaknade jag av skrapningar, det tog ett tag innan jag fattade att den nya staedtjejen holl peau att staeda i grannrummet...
Sa jag steg upp och klaedde mej och gick in for att haelsa peau henne, sa jag blev kvar en stund och hjaelpte forstas till med att baera in de tjocka madrasserna,etc....En trevlig tjej peau 26 varar, och som bott peau Karpathos i tio ar. Hon tyckte det var trevligt peau Garden Villa, sa jag tror att hon kommer att stanna laenge....
Sen mkt laett frukost, for vi i Nordiska Klubben peau GV, kommer att sammanstrala pa Nenas lilla taverna for en farvael-lunch for grannen Steinar, som far hem till Norge idag.
Sa jag har ocksa i smyg plockat en pase med lagerblad, som han ska fa vid lunchen.
Just nu peau Zephyros, en fin dag, svaga vindar och bla himmel, verkar som om sommarn kommit peau allvar....
Just prexxist naer jag skulle svaenga ner mot Zephyros mittemot Parasol, sa kom det trevliga paret som hittade Steinars telefon,sa jag beraettade att vi skulle luncha pa Nenas Taverna, och ifall dom hade tid, sa skulle det vara trevligt ifall dom tittade in....
Nu ska jag ivaeg och kopa biljett till faerjan peau mandag, och i eftermiddag far jag pa allvar ta och kolla efter flygbiljett fran Rhodos till Sverige....
Mvh,
Mikke
Svara med citat