Visa ett inlägg
  #73  
Gammal 2017-04-30, 12:44
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: ...mot Rhodos&Karpathos....

Sondag 30.4
Gjorde en gryta igar, som jag avnjot delar av pa formiddan...Soldis och svaga vindar. Ner till Zephyros, daer manga satt runt bordet vid baren. Andreas och jag tog bort ett litet galler med glas, framfor en lampa vid ett trappsteg. Det var mycket silikon runt gallret, sa det tog nog en halvtimme att fa bort alltihop...Sen blev det lite sittande runt bordet, och jag salde en faellbar slipmanick med industriella diamanter till Andreas svager Mike,plus att han forstas fick lite instruktioner och axelmassage....:-) En go fabbo, som ofta haenger pa Zephyros, pratar bra engelska och har humor, en av de viktigare maenskliga egenskaperna....tycker jag....:-)
Nu aer gallret putsat tillbaka till blank metall, och tillbaka, men vi skippar glasrutan, som egentligen inte fyller nan funktion. Flesta gaesterna aer borta, men tre,fyra,fem runt poolen. Kl 2 kommer det en laddning gaester till. Den nya staed-damen Reesa, aer en trevlig och effektiv dam, som gar runt ljudlost och gor fint....Hon ser ut att trivas, och hoppas hon blir kvar.
Igar sa kikade jag efter biljetter i maj fran Rhodos till Stockholm, och dom ligger mellan 83 Euro och 150......
Nu ska jag smita undan en stund, men kommer tillbaka.
Svara med citat