Visa ett inlägg
  #72  
Gammal 2017-04-29, 11:49
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: ...mot Rhodos&Karpathos....

lordag 29.4
Lite sovmorron,sen frukost peau det sista av min gryta,ute peau verandan. Daerefter tog jag trimmern och trimmade av den vaenstra graesytan vid uppfarten. Det tog kanske tie minuter, sen rundade jag stora huset for att saega hej till Minas och Sofia, som aer i farten lite extra, ety imorron kommer det gaester till fyra laegenheter,sen aer det bara tre lediga kvar, men norrmannen Steinar reser hem den 3 maj. Sofia drog fram ett saengbord,vars lada inte gick sa laett att dra in och ut, sa jag tog fram min trogna kniv och reducerade lite haer och daer, sa da gick det laettare. Nu nere pa Zephyros, som aer allldeles tom, forutom Maria och jag. Andreas har akt till stan, sannolikt for att kopa sprayfaerg, till det bord som maste malas om....Laetta skyar idag, inte fullt sa varmt, och naestan vindstilla, vilket aer ovanligt...
Vi far vael se vad denna dag kommer att innehalla....Ska ta en svaeng till Pelagos, for dar
aer dom nog i full sving ocksa...Det har kommit nagra plan, sa man ser en och annan turist pa gatorna....
Mvh,
Mikke
Svara med citat