Visa ett inlägg
  #18  
Gammal 2008-04-11, 19:10
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Sthlm/järfälla
Inlägg: 1 795
Standard Sv: Varför "hugger" så många på varandra??

Jag håller med Aina, samma sak för mig som hyffsat ny Kalimeramedlem. Dock tycker jag att det här att hävda att man har rätt i en fråga tycker jag har helt att göra med vad frågan gäller. Själv fick jag lite pikar och vassa svar i en "saganakidebatt" för ett antal veckor sedan, med citat ur ordlistor etc. Helt okey tycker jag eftersom jag var ute och cyklade, bara glad atyt få veta hur det låg till även om nu tonen som sagt var lite bitsk.( kan bero på att jag envisades med att tro att det låg till på ett visst sätt :0)!) Om det däremot gäller personliga åsikter är det ju svårt att hävda att just min åsikt är den rätta, då är det fråga om tycke och smak och den är ju som bekant som baken. Ang allinclusivediskussionen som ju varit rätt het är det väl inte fel att svara ärligt, utifrån sin egen åsikt, om man nu tycker att det tex bara är skit. Frågar man får man väl räkna med olika svar och åsikter, sen väljer man ju ändå den resa som man anser passa bäst. Respekt bör ändå visas för att alla reser på olika villkor och av olika anledningar.
Sen ang "turistfälleinläggen" ; Kul att så många här fasar för överbelamrade stränder och restauranger med menyer på svenska etc( jag med, är inte ett dugg bättre!) och helst vill ha det genuina "riktiga" grekland för sig själva. Är det skillnad på turister och turister? Undvik turistfällorna men håll er borta från min egen strand och by :0)

Må debatten fortsätta!