Visa ett inlägg
  #3  
Gammal 2020-05-13, 18:03
Susies avatar
Susie Susie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Birkerød
Inlägg: 1 467
Standard Sv: Down Memory Lane

Jeg er heller ikke overbevist om, at det bliver muligt at rejse 2. juni. Nu må vi se, hvad der bliver meldt ud efter dagens turisme-møde i EU. Det danske UD fraråder på nuværende tidspunkt al udrejse af Danmark til og med 31. maj. Trods alt er det jo et luksusproblem, at vi ikke kan rejse.

Ja, det var hyggeligt at se dig og Camilla på Patmos for efterhånden en del år siden. Hvem ved, måske tilfældet fører os til samme ø/plads igen.

Fotoet er rigtigt nok fra Kos stad! Det var helt tilfældigt, at jeg havnede der. Jeg var lige færdig med min uddannelse og var i København til et jobinterview. Da jeg går på Rådhuspladsen ser jeg, at der ligger et rejsebureau tæt på. Da jeg på det tidspunkt aldrig havde være i udlandet og havde haft et fritidsjob og sparet nogle penge sammen, tænkte jeg, at nu skal det være! Jeg gik indenfor og spurgte rejsekonsulenten, hvor jeg kunne komme hen. Du kan komme til Teneriffe, Mallorca, Ibiza eller Kos. Kos siger jeg, hvor ligger det? Det ligger i Grækenland siger konsulenten. Spændende siger jeg, jeg kender ingen, der har været i Grækenland og slet ikke på Kos, så der vil jeg gerne hen! Vi var bare 9 personer, der steg af flyet, som fortsatte til Kreta med resten af passagererne. Og sådan helt tilfældigt startede mit livs lange kærlighedsforhold til et andet land

Var jeres første rejse til Grækenland også på grund af et tilfælde? Eller var det et bevidst valg, og hvorfor blev det lige netop Grækenland?

Senast redigerad av Susie den 2020-05-13 klockan 18:31.
Svara med citat