Ämne: Turistökning
Visa ett inlägg
  #4  
Gammal 2015-09-02, 16:23
Trishas avatar
Trisha Trisha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 78
Standard Sv: Turistökning

Citat:
Ursprungligen postat av mamma mu Visa inlägg
Jag är nu på Egina för 13 gången på 10 år och i år det varit mer turister i Agia Marina än någonsin när jag varit här. Grekerna avbokade allt i början på våren så turisterna som är här kommer från världens alla hörn, har dock inte hört mer svenska än vanligt, mao inget alls. Alla är väldigt nöjda med sommaren, extremt trötta men glada. Fortfarande in i mitten på september så är det fullbokat på vissa hotell. En del påstår tom att Agia Marina är på väg mot det glada 80-talet, fast det vet jag inte om jag vill hålla med om. Ett stort hotell som varit stängt i en herrans massa år håller på att renoveras upp av någon rik! grek. Ingen har en aning om varför detta uppsving, men som man säger All reklam är bra reklam. Är så glad för lilla Agia Marina och dess innevånare.

Hälsningar från rum 11 på Artemis Rooms, cikadorna skriker och ouzon står på bordet.

Hej!! Vad roligt och uppmuntrande det låter. Vi är snart på väg till egina för första gången. Vi ser alla fram mot det.Vi åker ner i mitten på Sept. Hur ser det ut på andra sidan? Vi ska bo i Vrochia.Är det lunare på den sidan? För mig spelar det ingen roll. bara det är varmt och soligt. Sen trivs jag som firren i vattnet.
Svara med citat