Visa ett inlägg
  #25  
Gammal 2019-10-19, 22:08
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Paradiset Loutro

Citat:
Ursprungligen postat av kari Visa inlägg
Bare det som finnes på menyen er vellaget/godt går det bra, vi liker det meste
Ikke spis på Kyma så lenge dere bare skal være der i to dager er mitt råd. Forøvrig så er To Kyma nyoppusset fra i år så boende skal være bra, og utsikten fantastisk om dere er heldige. Er dere glad i pasta med skalldyr så anbefaler jeg Ilios...kan bare bestilles til to (eller fler) og må bestilles på morningen om dere skal kunne få det. ( Dere må IKKE bestille forett eller salat da det er MYE mat ) Dere kommer ikke til å angre ! Hils fra Ia from Norway...kanskje de husker meg Stratis som ligger bakerst oppe til venstre i grenden til venstre for Sofias supermarked anbefales også... normalt må bord bestilles, men kanskje ikke så sent i sesongen..., men var stappfult hver kveld for 2 uker siden. Her kan dere også hilse fra Ia Har de Goat in the caserole, så er den himelsk god og veldig greskt. hjemmelagde pølser er veldig gode.. Grillet lam smaker best hos Pavlos...men blir servert best (større talekner og mere tilbehør) på tavernaen før (husker plutselig ikke hva den heter, men mellom Ilios og Pavlos. Den lille restauranten Notos som er oppe på en slags terasse på venstre side av "veien" serverer små retter...her kan man smake på mye forskjellig...cheesekrokettene er kjempegode... . Samarairavinen er åpen ut oktober så da er det åpent i Agia Roumeni også... I Loutro må dere naturligvis ut å gå...ellers ingenting verken å se eller gjøre. sweet wather er en fin første dags tur...og maten er helt grei på den lille tavernaen, men bedre på Marmara, om dere heller ønsker å gå den veien. Og så hils til coco da ... papegøyen hos Daskalogianis..., dere går forbi på vei til Kyma.. Litt misunnelig God tur

Senast redigerad av Ia den 2019-10-19 klockan 22:52.
Svara med citat