Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2019-09-03, 18:06
Susies avatar
Susie Susie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Birkerød
Inlägg: 1 467
Standard Naboer på rejsen

Netop nu er jeg på en sjælden charterrejse. I den forbindelse vil jeg gerne høre, hvad I synes.

Hotellet jeg bor på ligger ud til havet, hvor man kan sidde på sin balkon og lytte til havet og bølgerne, nyde udsigten og den fine solnedgang. Balkonerne er åbne og er kun adskilte af lave hegn, så man er MEGET tæt på sine naboer.

Nu er det sådan, at jeg har et ungt par som naboer til den ene side. Når de kommer hjem fra stranden, så sætter de sig på deres balkon - ligesom typisk alle vi andre gør det, når vi kommer hjem fra, der hvor vi har været.

Nu kommer mit dilemma. Dette unge par taler meget og taler meget højt. De har desuden medbragt en bluetooth-højttaler og lytter til musik, når de er på altanen. Det generer mig ret meget!!! Jeg har ikke sagt noget til dem, for jeg ønsker ikke at være hende den sure. Selvom jeg nok er det!

Jeg tænker ikke, at hotellet er et, som typisk vil appellere til unge mennesker. Faktisk tror jeg, at mine naboer er de eneste to gæster under 30 år.

Hvad synes I? Og ville I have sagt noget til disse naboer, hvis I havde været i mit sted?

Jeg håber nogen af jer har lyst til at byde ind med jeres synspunkter.

Tak på forhånd.
Svara med citat