Visa ett inlägg
  #72  
Gammal 2014-10-27, 20:49
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Flygbiljett bokad till 11 maj 2015

Citat:
Ursprungligen postat av Lamaya Visa inlägg
Hej Sunny12!
Jag har följt med på Dina resor. Jag blir verkligen inspirerad av hur du beskriver dina upplevelser. Tyvärr har jag inte varit så bra på att ge support, men jag ska bättra mig

Ios chora, är otroligt fin och kan bjuda på upplevelser för alla åldrar. Det finns många möjligheter att vandra. Stränderna är underbara!

Jag har bott på flera hotell på Ios,

Avanti är ett riktigt bra boende, Tomas och Margarita är riktigt bra värdar. Det är dessutom nära till allt.

Kolitzani view, med ägarna Elisabeth och Michalis är också ett fantastiskt bra alternativ (otroligt fin utsikt).

Jag har också bott på Olgas nära hamnen Gialos och de har bra rum med utsikt, till ett mycket bra pris.

I sommar kommer jag att återvända till Ios och jag längtar till det lilla torget bakom kyrkan, där det spelas levande musik, syrtaki.
Restaurangerna är också helt fantastiska, Katogi är min favorit!

Ha det så bra!

Lena
(som har det bra, men som ändå unnar mig att drömma om min nästa Greklandsresa)
Tack för ditt trevliga inlägg.. låter bra med IOS..tycker det är väldigt inspirerande att upptäcka en ny ö, jag har iofs MYCKET kvar att upptäcka på fina NAXOS och ska så göra i vår.. ha bil en hel vecka är planen och åka runt i de byar jag ej besökte denna gång!

Sen vill jag dra till Ios och bo där någon vecka, tänker nog inte förboka utan förhandla på plats i hamnen, vet att man kan få ner priset något då!
Tack, för tips om hotell osv....får se vart jag hamnar till sist!

Känns lite mer spännande då!!..

Sunny, som också har det bra, men längtar till ljuvliga Grekland ändå!..
Svara med citat