Visa ett inlägg
  #18  
Gammal 2008-04-12, 08:46
sven.kriti sven.kriti är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: dec 2007
Ort: GR72100 Agios Nikolaos
Inlägg: 250
Standard Sv: Jeg er rasistisk, feig og fordømmende.

Etter det som jeg har hørt i samtale med folk på Løveplassen er disse ”mafiosene”, bakmennene ikke sigøynere, de tilhører den østeuropeiske mafiaen som nå også er i ferd med å overta Norge. (Den norske ”snillismen” har jo alltid gjort Norge til et paradis for kriminelle.) Vi kommer ikke forbi at det er barna som er offer. Det er vel bare klimaet som gjør at Norge ikke er noe lønnsomt marked.
Her i Agios Nikolaos bare 60 km lenger øst har vi ikke dette problemet. De 3 – 4 sigøynerfamiliene vi har her er etter hvert assimilert i befolkningen. De kler seg som sigøyner og selger blomster på restauranter og ballonger på festdager, men det er ungdommene og de voksne , ikke småbarna som står for denne virksomheten. De opptrer meget diskret og er ikke til sjenanse for noen. Alle barna går på skole. Irakleio har ca 200 000 innbyggere, her er det lettere for kriminell virksomhet. Agios Nikolaos med 15 i000 nnbyggere, hele kommunen, Kritsa Kalo Chorio og Elounda medregnet vil heldigvis aldri bli attraktivt for mafiaen.
Jeg syntes imidlertid det er trist at miljøet på denne unike Løveplassen i Irakleio er totalt ødelagt. Kreta totalt har fremdeles bortimot Europas laveste kriminalitet, så vær ikke redde for å besøke oss!