Ämne: Packlista
Visa ett inlägg
  #18  
Gammal 2006-08-29, 21:25
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 085
Standard Sv: Packlista

Citat:
Ursprungligen postat av yeasou
Jädra gottegris
Äntligen har du förstått min livsinställning...

Citat:
Fön va ska det va bra för?
Eftersom JAG har massor med hår kvar på skallen så behövs den ibland för att få eländet torrt. Det är ju så varmt och fuktigt på rummet så det torkar ju aldrig! Alla kan inte ställa sig på balkongen och torka i vinden...

Citat:
osså den där "SARONGEN" va e det för fjantigheter Trodde du va en riktig karlakarl
Vet du vad Skottarna har under Kilten???? Hmm...just det! Och det är väl karla-karlar...? Ska nog inte utveckladet det mer... Men det är mycket praktiskt och behagligt när man kommit ur em-duschen och sitter med en drink på balkongen. Se det som ett tunnare och torrare alternativ till att svepa om sig den blöta handduken!!!

Citat:
Du hör på tonen att jag är inte ett dug avis på dig och din resa
Tar naturligtvis allt du skriver "ad notam"... Men det är snart din tur igen.

Citat:
Ha det bra, o förresten, vart ska du åka
Tack, ska försöka

Jag har lurat med en gammal kollega som aldrig varit i Grekland förut, så vi börjar med några dagar på Naxos. Så att han får lite tillvänjning... Sedan drar vi till Tinos. Jag hade egentligen bara tänkt "passera" där snabbt i år, men en av min hotellvärds söner har precis gift sig så jag måste åka dit och gratta. Jag har träffat killen under 25 år, och känner honom rätt väl, så det blir väl massa fest, Metaxa och Ouzou i vanlig ordning... Hoppas kollegan klarar av det hela...

Peter - redan på väg i tanken...
Svara med citat