Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2020-07-31, 23:00
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2015
Ort: Jönköping
Inlägg: 3 750
Standard Det gör inget!

Nu känner jag mig ganska färdig med denna sommar..faktiskt. Missförstå mig inte men den har varit så annorlunda! Och vi har varit sjuka! Men vi har besökt platser som pga reslusten, som vi kanske inte gjort om vi rest innan och efter ..till Grekland.
Österlen, Frösakull, Varberg och halva Vätternrundan. Sverige är så vackert! Sen såna dagar som idag när båda döttrarna kom till stugan, solade och lyssnade på Creepypodden , melonfika och en omgång Othello..guld värt! Solbrännan har återuppstått och radion spelar "häliga låtar"
Imorgon ska det bli 26 grader så det blir frukost på bryggan, kantarellsök och ev ett dopp. På kvällen väntar umgänge med 2 tjejkompisar, musik, vin och ett nytt roligt spel. Tror det heter 0-100. Har man fått allt detta så är man miljonär av lycka! Då är jag förberädd för en mysig höst med goa gratänger, värmeljus, Postkodmiljonären och böjd nacke över plattan i sökande efter vårresa till Grekland 😊 Men sen är ju hela augusti en sommarmånad så än är det mycket kvar att njuta av🌞
/ Kajja

Senast redigerad av Kajja den 2020-07-31 klockan 23:18.
Svara med citat