Ämne: Lichnos
Visa ett inlägg
  #4  
Gammal 2017-08-23, 08:01
simetras avatar
simetra simetra är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 2 145
Standard Sv: Lichnos

Citat:
Ursprungligen postat av elena2de Visa inlägg
...o den stigen som jag hittat verkar vara väldigt brant, i alla fall i början, det verkar som att man måste liksom klättra över hela berget, o det är det som får mig att undra om jag sett rätt stig? Var det brant i början när du vandrade? Eller är jag helt fel ute? Blir lite surt om jag klättrar uppför bara för att upptäcka att jag hamnat hel fel... ))
Jag gick denna lilla vandring för ca 10 år sedan och det var inga problem att hitta stigen, olivskogen och slutligen Lichnosstranden då
Men för ett par år sedan skulle jag gå den igen och måste ha hamnat på samma ställe som du beskriver ovan... det som började med något som såg ut som en stig och som blev ganska brant så småningom tog plötsligt bara slut och allt var överväxt, gick helt enkelt inte att se någon fortsättning av stigen... och där mitt ute i "vildmarken" fanns ju ingen kotte att fråga om vägen så blev helt enkelt bara till att vända om , fick bli båten dit istället.

Tänk vad bra om de hade kunnat sätta upp lite fler pilar eller skyltar som gjort det lättare att hitta

Senast redigerad av simetra den 2017-08-23 klockan 08:15.
Svara med citat