Ämne: Köpa laptop
Visa ett inlägg
  #20  
Gammal 2009-12-09, 01:21
malou malou är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 1 349
Standard Sv: Köpa laptop

Takk for svar....skal sjekke videre - og javisst, kanskje mer forvirret nå?

Skriver akkurat nå på en HP, ikke sikker på type - den bråker ganske mye når viften går, trives ikke helt med tastaturet, den er nok et par år gammel. - Business-varianter høres ganske dyrt ut, må finne ut hva det egentlig betyr. Prisnivået har jeg tenkt skal ligge rundt 6000 NOK, det blir i underkant av 7500 SVK. Den 'gamle' Dell'en kostet atskillig mer for fire år siden. Datteren min hadde tilsvarende, også hennes krasjet. Hun hevder at Dell's maskiner ikke lenger er av god kvalitet.

Det er de tekniske spesifikasjonene som dels er vanskelig å tolke. En ridder på hvit hest, med masse kunnskap om laptoper, det hadde vært herlig. Kanskje en av it-gutta på jobb også har noen tips. Det skal i hvert fall være trådløs, ha integrert kamera, XP, godt med minne og litt stor skjerm. De laptopene vi farter rundt med på jobb ser ut til å tåle mye, men min private forflyttes stort sett bare innen huset.

Nå får jeg lete videre - kanskje blir jeg klokere av å se på de tipsene dere har kommet med. Men kjøpet skal aller helst skje fort!
Svara med citat