Ämne: Köpa laptop
Visa ett inlägg
  #17  
Gammal 2009-12-08, 19:07
malou malou är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 1 349
Standard Sv: Köpa laptop

Finner ikke det svaret jeg lette etter i denne tråden...

Min knapt fire år gamle Dell Inspiron har avgått, har feilsøkt og sitter med feilkode OFOO:136C. At skjermen er blank, det gir seg visst selv. Det må altså bli ny maskin, har verken kunnskaper eller ork til å forsøke reparasjon. Å være uten pc og nettilgang gir nesten abstinens, så komplisert! til og med telefonkatalogen er digital. Låner idag maskinen til en annen, heldige meg - helt til imorgen kveld!

Ny maskin; dette er jo virkelig en jungel for en vanlig hverdagsbruker. Spørsmålet er selvsagt hvilken. Dell, Asus eller annen? En sønn sier Asus N6DP. Rimelig, god kapasitet, innebygget webcamara (vil jo se og snakke med nær familie som holder til på andre siden av verden). En annen sier holde deg unna Dell, og foretrekker selv HP. - Jeg er så kjent med Dell, bruker det også på jobb, da til helt andre formål enn her hjemme, og med support når det butter. Hjemme er det mest nett, informasjon, litt dokumentarbeid og da mest privat. Så hva har dere å gi av råd, dere som kan dette her? Dell eller Asus?

For meg er det lettere å kjøpe ny bil enn å velge pc.....
Svara med citat