Visa ett inlägg
  #35  
Gammal 2010-11-21, 08:50
kifisia kifisia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Wien
Inlägg: 70
Standard Sv: Aldri mer Ryanair!

For meg som la in denne tråden har det vært interessant å lese så mange motstridende oppfatninger. En ting er klart, om du velger et lavpris selskap så må du vite hva du går til, hva du kan vente deg. Det er ikke noe problem, men som utgangspunkt i opplevelsen på Skavstad, da passasjerene ble sittende 6 timer i flyet uten tilbud om mat eller drikke, kan jeg ikke annet enn å påstå at Ryanair er LANGT verre enn de andre lavprisselskapene, Air Berlin, Nikki, (Niki Lauda) , Norwegian etc. Historien om passasjerene som ble forlatt av mannskapet på flyplassen i Liege i Belgia, mange hundre km fra destinasjonen Paris, med døren til cocpit åpen, føyer seg inn i mange andre skrekkopplevelser med Ryanair, blant annet i Italia hvor selskapet flere ganger er idømt bot for å ha missligholdt elementære regler om behandling av passasjerer i tilfelle av forsinkelser. Forsinkelser hender, det er ikke det det dreier seg om, det er HVA som hender i Ryanair i slike tilfeller! Måten de behandler passasjerene på.
Dette går så langt utover all folkeskikk at Ryanair burde utestenges fra ALLE flyplasser! Dette selskapets opptreden er HELT uakseptabel. Det finnes klare regler om hvordan selskapene skal opptre overfor passasjerene, det gjelder for alle selskaper, de bør også gjelde for Ryan. Det ble ettertrykkelig fastslått av Italiensk rett som idømte selskapet bot!
Selv reiser jeg ofte Niki og Air Berlin, det er en annen verden!
Svara med citat