Visa ett inlägg
  #31  
Gammal 2010-11-20, 20:42
Enigmas avatar
Enigma Enigma är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2008
Ort: Östergötland
Inlägg: 405
Standard Sv: Aldri mer Ryanair!

Jag flög med Ryanair drygt 10 gånger. Ibland landade jag före tiden, ibland i tid, sist var planet försenat över två timmar, sedan väntade vi på Skavsta flygplats ca en timme för att kunna stiga av planet och på sina bagage väntade folk drygt en timme (utan att någon meddelade vad som pågick). Alla passagerare stod och gapade. Efter 45 minuter frågade jag en anställd på flygplatsen varför väntar vi så lång tid på vårt bagage. Jag ställde också en skämtfråga om vi landade i Sverige eller i ett U-land eftersom ingen information gavs under en timme. Svaret på min fråga var att det pågick ombyggnationer på Skavsta flygplats. Efteråt hördes också ett meddelande att bagaget kommer fram. Det kom efteråt efter ca halvtimme.

Just de flygningar tog jag med Ryanair eftersom flygplatsen på ut- och inresan passade mig perfekt och att flygtider var inte långa.

Ryanair har både sina fördelar och sina nackdelar. Om många nackdelar läser man i pressen och det är säkert sant. Det händer också att de landar lite före eller i tid och då får de beröm för det vid vissa tillfällen.

Enigma
Svara med citat