Visa ett inlägg
  #4  
Gammal 2014-02-08, 17:53
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Bella Vista i Batsi

Hehe... den der er vanskelig ja Katizi.. Satt med samme valget som var svært vanskelig da begge steder har både fordeler og ulemper..
Det som avgjorde valget mitt var at siden jeg reiser alene så hadde jeg ikke lyst til å gå den biten fra sentrum og til Elpida alene om kvelden...+ at for å handle inn vann, frukt, mat til frokost og så videre så var det et stykke og gå...og pga. en nakkeskade så er det ikke alltid jeg er i like god form til å bære.
Tror også at soleb forsvinner tidlig på den lille stranden..?
Jeg leste et sted at bussen stopper rett under terassene på Bella Vista.., det er et minus.. jeg liker egentlig morgensol også det får jeg ikke og er også et lite minus..., men ikke altfor ofte man får både morgen og kveldsol.
Men så leste jeg også et annet sted at en som hadde bodd på Elpida plagdes med busser og biler som tutet i svingen rundt hotellet...så altså ikke helt stille der heller.Av og til hender det at jeg ikke er så lysten på og sette meg på en taverna alene for middag om kvelden...da er det kjekt å kunne kjøpe seg en "take away" gyros rundt hjørnet og en øl og ta med opp på balkongen og spise der med en god bok...ikke like lett fra Elpida






Lykke til med valget ;-)
Svara med citat