Visa ett inlägg
  #11  
Gammal 2019-10-04, 19:09
Susies avatar
Susie Susie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Birkerød
Inlägg: 1 455
Standard Sv: Vykort från Kythira

Hej RobEri

Selvom du i din indledning har adresseret dit indlæg til mig, kan jeg se fra ”visningar”, at andre også har læst med Jeg er sikker på at de personer finder det interessant at høre om dine helt friske indtryk og ikke bare må nøjes med dem, der er kommet fra mig de seneste par år.

Skuffet over din rapport? Nej, det blev jeg ikke. Jeg kan forstå du havde nogle fine dage på Kythira, og jeg forstår også din begrundelse for, at du ikke ønsker at kommet tilbage. Netop mulighederne for at kombinere Kythira med andre øer tror jeg, afholder mange tilbage for at tage dertil. Man er ligesom ”stuck”, når man er ankommet dertil.

Selvom du skriver, at du ikke ville berette om tavernor og fantastiske maträtter, så fik jeg dog et rigtig godt tip �� Restauranten i Diakofti var ved at gøre klar til sæsonen i juni, så jeg har ikke spist der selv, men Briam er en af mine favoritter, så den skal jeg absolut prøve engang ��

Vattenfallet i Milopotamos er også en af mine favoritter, og jeg går turen ned gennem dalen hver gang, jeg er på øen. Andre favoritter er udsigten fra og stilheden ved klostrene Agia Elessa og Agia Moni og kirken Agios Nikolaos Krasas ude ved Panagia Myrtidiotissa.

Selv har jeg kun boet Agia Pelagia og i Kapsali. Nogle år, så syntes jeg bedst om Agia Pelagia, og nogle år kan det være Kapsali. Det beror mest på udvalget af restauranter. I de seneste år, er der kommet flere restauranter til i Kapsali, mens antallet er faldende i Agia Pelagia, hvor de erstattes af caféer. Så lige nu foretrækker jeg ligesom dig Kapsali.

Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive denne rapport. Jeg er imponeret over, at du har orket bruge så megen tid på at gennemføre din ”Kvartett”. Jeg kan med sikkerhed sige, at det havde jeg ikke orket.

Til slut vil jeg sige, at både Gavdos og Elafonissos frister mig, men Antikythira er jeg stadig usikker på. Hvorfor er det, at du synes, at Antikythira er en spændende ø?
Svara med citat